ZalogujRejestracjaSzukajZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Sila Woli
Autor Wiadomość
Black 



Bunny.!

Wiek: 24
Dołączyła: 28 Cze 2007
Posty: 211
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-22, 21:48   

Krzysiek1991 napisał/a:
Z tą siła woli to coś w tym jest
Jak biegaliśmy test kupera czy jakoś tak (bieg przez 12 min) przez 10 min prowadziłem, potem troche osłabłem i wyprzedziły mnie 2 osoby, ale powiedziałem sobie że moge jeszcze te 2 min pobiec na maxa mimo że nie miałem siły, i byłem pierwszy. Tylko że można z tym przecholować, jak organizm już naprawde nie może a ty chcesz więcej...
Heh ja jak biegłam (też niedawno) to na samym końcu jak zostało jeszcze pół minuty czasu to zrobiło mi się nie dobrze i prawie zemdlałam i nie pomogły mi za bardzo teksty pt "dasz radę jeszcze pół minuty"... Ale cóż... jak próbuję się odchudzać to moja siła woli też jest kiepska jak widzę przed nosem czekoladę :-/
____________________
The distance in your eyes
Oh no I've said too much
I set it up...
 
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-23, 10:25   

silna wola to przydatna umiejetnosc takze w takich codziennych sprawach ;p bo wyciskanie rezerw z organizmu i nawet wiecej (co teoretycznie jest niemozliwe) to raczej dosyc ekstremalne zastosowanie sily woli ;p. mi bardzo sie przydaje przy rozmowie z ludzmi. normalnie to bym niektorym osobom tak nawyzywal czasami jak sie do mnie odzywaja ze az ciezko wytrzymac ale idzie to jednak zdusic w sobie i nawet lepiej patrzyc najzwyczajniejszym wzrokiem na osobe ktora mowi ci cos nieprzyjemnego bo odniesie wrazenie ze nic sobie nie robisz z jej uwag ;) niekiedy przynosi ciekawe efekty ale trzeba sie wlasnie powstrzymac strasznie niekiedy xD

Black napisał/a:
nie pomogły mi za bardzo teksty pt "dasz radę jeszcze pół minuty"

hmm... przy wysilku nie na tym polega "wyciskanie" rezerw z organizmu. trzeba przekonac umysl ze to co dopiero przebieglas to polowa tego co tak naprawde potrafi twoj organizm bo to umysl panuje nad cialem. to co odbierasz od ciala (czyli bol i zmeczenie) to najzwyczajniejsza reakcja obronna ciala na wysilek ale te sygnaly od ciala mozna wlasnie zablokowac sila woli. to troche skomplikowane
 
     
Administrator 



Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 411
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 2007-12-24, 14:17   

Najlepiej mają owady bo się wogóle nie męczą...
____________________

"Co sobie uświadamiasz, to też kontrolujesz; to czego sobie nie uświadamiasz, kontroluje ciebie"
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-24, 14:46   

no owady to sa skurkowance xD ciekawe jak taka pieprzona mrowka mala glupia potrafi cos tak duzego podniesc... gnida mala xD moze maja owady jakis metabolizm dobry albo cos bo ja nie wiem... hmm... ale to daje tez mozliwosci... bo gdyby gen odpowiedzialny za metabolizm owada wszczepic czlowiekowi... kurde glupia etyka... czemu ludzie sie boja badac geny na ludziach? przeciez to daje niesamowite wrecz mozliwosci... nawet jesli przy badaniach zginie kilka ludzi to moga oni uratowac miliony innych przed np, chorobami... albo wydluzyc dlugosc zycia ludzi... tym bardziej gdyby to byli ochotnicy... juz cos bylo ze wszczepiono gen za metabolizm odpowiedzialny od czlowieka przeszczepiono szczurowi i mial niesamowite osiagi ten szczur.
 
     
Administrator 



Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 411
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 2007-12-24, 18:27   

crashero napisał/a:
no owady to sa skurkowance xD ciekawe jak taka pieprzona mrowka mala glupia potrafi cos tak duzego podniesc... gnida mala xD


Mi chodziło raczej nie o siłe ale o to że nie czują zmeczenia, jak wiadomo oddychają przez tchawki, czyli tlen jest bezpośredio pobierany do mięsni, w dodatku energie uzyskują bezpośrednio z niego, nie podtrzebują np. glikogenu jak my. Czyli praktycznie nie odczuwają zmęczenia.
Tak czy siak, ostatnio było coś takiego na biologi :D
____________________

"Co sobie uświadamiasz, to też kontrolujesz; to czego sobie nie uświadamiasz, kontroluje ciebie"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową