ZalogujRejestracjaSzukajZaloguj się, by sprawdzić wiadomościGrupyStatystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Sila Woli
Autor Wiadomość
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-16, 20:24   Sila Woli

Nie mam materialow na ten temat wiec powiem z wlasnego doswiadczenia bo troche sie tym zajmuje :P a mianowicie zwiekszaniem mozliwosci wlasnego ciala przez przelamywanie sila woli jego granic. brzmi moze troche dziwnie. kiedys juz cos o tym wspominalem. np. po dlugim dlugim biegu kiedy normalnie pada sie na ziemie da sie wykrzesic z ciala pelna moc na kilka sekund, a potem ponownie i ponownie i jeszcze raz. za kazdym razem staje sie trudniejsze bo "sila woli" sie wyczerpuje ale od tego wlasnie jest trening sily woli. dzieki temu mozna zmusic cialo do niesamowitych wyczynow i opieraniu sie bolowi w duzo wiekszym stopniu niz robimy to zwykle w zyciu.

Dobrym treningiem jest wlasnie bieg i "wyciskanie z ciala" jeszcze wiecej i nie przestawac "wyciskac". po prostu nie przestawac ;) . jest duzo metod.
 
     
[PP]Pchła 


Być albo nie być...

Pomogła: 1 raz
Wiek: 26
Dołączyła: 23 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2007-12-16, 20:57   

A jak ktoś biegać nie może?
Np taka ja... Duszę się przy biegach -.-
____________________
Za karę będę na okropnej skale stróżował stojąc bez snu i bez ruchu – jęk niczyjego mój nie dojdzie słuchu.
(Echylos)
 
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-16, 21:27   

ja tez :P po 2 okrazeniach na zwyklym biegu bez przygotowania juz wysiadam, czyje krew w ustach, nie moge oddychac ale po skupieniu sie przed biegiem i przy udzialu tej sily woli i innych technikach (np. oszukiwanie podswiadomosci) da sie pobiec 50% dluzej :P .
 
     
[PP]JLee 



Wiek: 26
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 392
Skąd: Shanghai
Wysłany: 2007-12-16, 21:48   

ja raz uwazalem ze sila woli tudziez inna sila moze zminic nasze cialo xD
Trenowalem pod woda i o malo bym sie nie utopil xD
____________________
bum cyk cyk !
 
     
Administrator 



Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 411
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 2007-12-17, 09:34   

Z tą siła woli to coś w tym jest
Jak biegaliśmy test kupera czy jakoś tak (bieg przez 12 min) przez 10 min prowadziłem, potem troche osłabłem i wyprzedziły mnie 2 osoby, ale powiedziałem sobie że moge jeszcze te 2 min pobiec na maxa mimo że nie miałem siły, i byłem pierwszy. Tylko że można z tym przecholować, jak organizm już naprawde nie może a ty chcesz więcej...

Np. przy wiciskaniu
Postanowiłeś że będzie 30 powtórzeń, jak już zrobiłeś 27 i nie masz siły to i tak jakoś będziesz w stanie zrobić jeszcze te 3...
____________________

"Co sobie uświadamiasz, to też kontrolujesz; to czego sobie nie uświadamiasz, kontroluje ciebie"
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-17, 14:04   

racja krzysiek. nie mozna przecholowac trzeba tez wiedziec kiedy trzeba przestac bo sila woli mozna wydobyc rezerwy ktore ma organizm. te rezerwy to jakies 30% mozliwosci naszego ciala- wedlug moich doswiadczen. a wiec bardzo duzo. trening pod woda tez dobry sposob sam tak robie na basenie ;p niekiedy wytrzymuje ponad 2 minuty po odpowiednim przygotowaniu
 
     
[PP]Pchła 


Być albo nie być...

Pomogła: 1 raz
Wiek: 26
Dołączyła: 23 Paź 2007
Posty: 134
Skąd: z Łodzi
Wysłany: 2007-12-17, 14:31   

Apropo wody... Ile ludzki organizm może wytrzymać bez powietrza?
____________________
Za karę będę na okropnej skale stróżował stojąc bez snu i bez ruchu – jęk niczyjego mój nie dojdzie słuchu.
(Echylos)
 
 
     
Włóczek 



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 162
Wysłany: 2007-12-17, 14:54   

Krzysiek1991 napisał/a:
Z tą siła woli to coś w tym jest
Jak biegaliśmy test kupera czy jakoś tak (bieg przez 12 min) przez 10 min prowadziłem, potem troche osłabłem i wyprzedziły mnie 2 osoby, ale powiedziałem sobie że moge jeszcze te 2 min pobiec na maxa mimo że nie miałem siły, i byłem pierwszy. Tylko że można z tym przecholować, jak organizm już naprawde nie może a ty chcesz więcej...


a ile metrów pobiegłeś (też niedawno to biegałem...).
____________________

// Nie ważne jak spadasz, ważne jak lądujesz. ("Nienawiść" 1995
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-17, 16:14   

nie pamietam ile dokladnie pobieglem bo to rzecz wzgledna. zalezy jak szybko biegniesz.

pchla z tego co wiem to najlepsi potrafia cos kolo 5 minut moze sie machnalem o minute w te czy wefte. nie pamietam ile dokladnie ale okolo 5 minut
 
     
[ŁS]hackpiro 



Wiek: 20
Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 213
Skąd: Władek
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-17, 18:21   

znam to pomnie jak biegam to jestem powolny ale jak przed kimś uciekam to sprinter ze mnie :mrgreen: a jak niebezpieczeństwo minęło staje się nagle przemęczony
 
 
     
Administrator 



Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 411
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 2007-12-17, 20:08   

Włóczek napisał/a:


a ile metrów pobiegłeś (też niedawno to biegałem...).


Od 3 km było 6, ja miałem 3km 200m
____________________

"Co sobie uświadamiasz, to też kontrolujesz; to czego sobie nie uświadamiasz, kontroluje ciebie"
 
     
[ŁS]Nyunube 




Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 522
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-12-17, 21:09   

o teraz zauwazylem ze to nie do mnie pytanie bylo xD tak to jest jak sie nie czyta kogo cytat xD. mysle ze nawet i te rezerwy co ma cialo da sie przekroczyc... albo wydobyc z ciala cos co nie byloby po prostu mozliwe. np. w momencie zagrozenia nasza wola jest tak silna ze potrafimy dokonywac rzeczy niesamowitych
 
     
Włóczek 



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 162
Wysłany: 2007-12-17, 21:17   

Krzysiek1991 napisał/a:
Od 3 km było 6, ja miałem 3km 200m


nieźle ;] ja tylko 2,3 km, ale i tak się na 6óstkę załapałem ;]
____________________

// Nie ważne jak spadasz, ważne jak lądujesz. ("Nienawiść" 1995
 
     
Administrator 



Administrator


Wiek: 26
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 411
Skąd: Kraków/Warszawa
Wysłany: 2007-12-18, 10:46   

13-14 lat:
B. Źle - 2100
Źle - 2100-2199
Średnio - 2200 - 2399
Dobrze - 2400 - 2700
B. dobrze - 2700+

15-16 lat:
B. Źle - 2200
Źle - 2200-2299
Średnio - 2300 - 2499
Dobrze - 2500 - 2800
B. dobrze - 2800+

Z wikipedii...
Dane dotyczące chłopaków
____________________

"Co sobie uświadamiasz, to też kontrolujesz; to czego sobie nie uświadamiasz, kontroluje ciebie"
 
     
Włóczek 



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 162
Wysłany: 2007-12-19, 15:24   

Włóczek napisał/a:
Dane dotyczące chłopaków


dziwne. u nas widocznie był coś innego.
____________________

// Nie ważne jak spadasz, ważne jak lądujesz. ("Nienawiść" 1995
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template DarkMW created by razz

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową